1
Ik heb schade gereden, wat nu?
Hopelijk heb je dan de Glimlach garantie bijgeboekt :-), want zonder deze is de huurder namelijk aansprakelijk voor schade en of diefstal. Alsmede alle overige schade, hoe dan ook veroorzaakt, aan het gehuurde toegebracht of ontstaan, ongeacht of dit het gevolg is van schuld van de huurder of derden.
De schade meldt je bij de verhuurlocatie of rechtstreeks bij EuroWheelz. Heb je de glimlach garantie geboekt dan is er niks aan de hand. Zo niet dan wordt de schade opgemaakt en in rekening gebracht bij je reservering. Deze kun je direct betalen via de betaallink die de locatie of EuroWheelz je stuurt. EuroWheelz zal ingelicht worden door de verhuurlocatie.
Download hier het Europese schadeformulier : Dit formulier kan je gebruiken als je schade hebt gereden aan derden en is van belang voor je verzekering.
2
Wat moet ik doen als ik onderweg ineens stilsta en de E-chopper doet het niet meer?
Als de E-chopper ineens niks meer doet, kan het zijn dat het accu stekkertje los is getrild tijdens het rijden. Dan kan je even de accu loskoppelen en een minuutje wachten en opnieuw weer aansluiten. De E-chopper kan nu weer rijden.
Als de accu toch leeg lijkt, probeer dan hetzelfde als hierboven beschreven. Probeer heel voorzichtig een klein beetje aan het gas draaien; let op: NIET voluit opendraaien! Dan kan je nog langzaam terugrijden, max 5 km per uur.
Mocht dit niet baten en je dus toch stil komt te staan, dan zal je de verhuurlocatie moeten bellen of je belt met EuroWheelz op het nummer op deze website.
N.B. Mocht de huurder teveel km hebben gereden en met een lege accu komen te zitten, waardoor deze opgehaald moeten worden door de verhuurlocatie/ANWB, dan zal een bedrag van €100,- in rekening gebracht worden door de verhuurlocatie.